آموزش حرفه اي تعميرات
آموزش هاي كاربردي جهت تعميرات برق و الكترونيك
نويسندگان
لينک دوستان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---

آموزش طريقه نصب پكيج ديواري

نصب صحيح پكيج ديواري از اهميت ويژه اي برخوردار است زيرا در صورتي كه پكيج به درستي نصب نشود ممكن است به آن آسيب رسيده و باعث بروز حوادث خطرناك شود. نصب اين وسيله از مراحل مختلفي تشكيل شده است كه در اينجا به آموزش مرحله به مرحله نصب پكيج ديواري مي پردازيم. در صورتي كه قصد داريد به صورت حرفه اي اين وسيله را نصب نماييد توصيه مي كنيم دوره آموزشي نصب پكيج ديواري را در آموزشگاه معتير مانند فني برق ثبت نام كنيد.

مراحل نصب پكيج ديواري

مرحله اول: نصب شابلون بر روي ديوار

در اين مرحله ابتدا مي‎‌بايست شروع به نصب شابلون بر روي ديوار كنيد، پس از نصب شابلون بر روي ديوار پكيج را روي آن بگذاريد. توجه داشته باشيد مكاني كه پكيج در آن قرار مي‌گيرد مي‌بايست كليه شرايط مورد نياز دودكش را دارا باشد .همچنين به ازاء هر كيلو وات توان دستگاه به 1 متر مكعب فضا نياز است.

مرحله دوم: نصب شلنگ هاي پكيج

در اين مرحله از آموزش گام به گام نصب پكيج مي بايست شروع به نصب دو شلنگ 2/1 ورودي آب سرد و خروجي آب گرم بر روي پكيج كرد. پس از نصب اين دو شلنگ دو شلنگ ديگر كه مربوط به رفت و برگشت سيستم گرمايشي است را بايد نصب كرد.

مرحله سوم: نصب دودكش

در اين مرحله نوبت به نصب دودكش پكيج مي‌رسد. در اين مرحله مي بايست به نوع پكيج خود يعني فن دار يا غير فن دار توجه كرده و دودكش را متناسب با آن تهيه كنيد.

مرحله چهارم: نصب گاز پكيج

پس از نصب شلنگ‌ها و دودكش پكيج نوبت به نصب گاز پكيج مي‌رسد. گاز پكيج را با استفاده از شلنگ‌هاي مناسب و رعايت اصول ايمني به پكيج نصب كنيد.

مرحله پنجم: باز كردن شير پركن

در اين مرحله پكيج را بدون اينكه آن را روشن كنيم به برق زده و شروع به باز كردن شير پر كن مي‌كنيم. شير را تا زماني كه بار دستگاه به 1.5 برسد باز نگه مي داريم، پس از آنكه شير پر كن به 1.5 رسيد شير را با چرخاندن به سمت راست مي‌بنديم.

نكته: شير پر كن به رنگ آبي يا مشكي بوده و در زير پكيج قرار دارد.

مرحله ششم: روشن كردن پكيج

در اين مرحله پكيج را روشن كرده و آن را متناسب با وصل بر روس حالت تابستانه يا زمستانه قرار مي‌دهيم. پس از آن شروع به تنظيم درجه آب گرم مصرفي مي‌كنيم. دقت داشته باشيد اين درجه براي شوفاز 60 و براي سيستم گرمايشي 80 است.

نحوه لوله كشي پكيج به چه صورت است؟

لوله كشي پكيج يكي از مهمترين موضوعات در كاركرد مطلوب و بهينه پكيج مي‌باشد. براي انتخاب بهترين مسير لوله كشي پكيج توصيه مي‌كنيم قبل از لوله كشي، نقشه دقيق ساختمان را بررسي كنيد. پس از بررسي نقشه ساختمان نقشه لوله كشي پكيج را كشيده و در آن محلي كه لوله در آن متصل مي‌شوند را مشخص كنيد. پس از ترسيم مسير لوله‌ها نوبت آن است كه اندازه لوله مورد نياز را شناسايي و متناسب با نياز خود خريداري كرد. توجه داشته باشيد لوله كشي در پكيج به چهار لوله اصلي آب سرد و گرم و لوله كشي سيستم رفت و برگشت تقسيم مي‌شود. 

لوله كشي صحيح پكيج از اهميت بسياري برخوردار است كه با شركت در دوره هاي آموزش نصب پكيج ديواري مي توانيد به اين مهارت دست يابيد.

امتياز:
بازديد:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۱:۴۲ ] [ راد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی