آموزش حرفه اي تعميرات
آموزش هاي كاربردي جهت تعميرات برق و الكترونيك
نويسندگان
لينک دوستان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---

همانطور كه مي دانيد امروزه تقاضا براي نصب كولر گازي به دليل مزاياي آن در مقايسه با ساير سيستم هاي سرمايشي رو به افزايش است و اين تقاضا با توجه به گرم شدن هوا در فصل بهار و تابستان بيشتر خواهد شد. اين نشان از اين موضوع مي دهد كه  بازار كار نصابان حرفه اي كولر گازي رونق بيشتري خواهد گرفت. براي آن كه يك نصاب حرفه اي كولر گازي شويد مي بايست كليه عوامل تاثير گذار بر موفقيت در اين شغل را شناسايي و آن ها را رعايت نماييد. در ادامه به بررسي عوامل مهم و تاثير گذار براي موفقيت در شغل نصاب كولر گازي خواهيم پرداخت، با ما همراه باشيد:

عامل اول: دانش و مهارت تخصصي و به روز

امروزه برندهاي مختلفي از كولر گازي در بازار وجود داشته كه نصب هر يك با ديگري متفاوت مي باشد. براي آنكه در اين بازار به موفقيت رسيده و درآمد بالايي داشته باشيد مي بايست توانايي و مهارت لازم در نصب انواع برندهاي كولر گازي را داشته باشيد. بهترين راه براي رسيدن به اين تخصص بايد هزينه كرده و در دوره هاي آموزش نصب كولر گازي ثبت نام نمود. در اين دوره ها به صورت كاملا عملي و تخصصي به آموزش گام به گام نصب انواع برندهاي كولر گازي پرداخته مي شود. پيشنهاد مي كنيم در دوره هاي آموزش نصب كولر گازي آموزشگاه فنون برق ثبت نام نماييد.

عامل دوم: كيفيت در انجام كار

از ديگر عوامل مهم و اساسي براي موفقيت در اين شغل كيفيت و حسن انجام كار است. متاسفانه بسياري از نصابان كولر گازي به اين موضوع توجه نداشته و تنها مي خواهند كولر را نصب نمايند. بنابراين در صورتي كه شما به اين موضوع توجه داشته باشيد و كاري عاري از هر گونه عيب به مشتري ارائه دهيد، بدون شك مشتريان شما افزايش خواهند يافت.

توجه داشته باشيد كه نصب غير صحيح كولر گازي منجر به كاهش طول عمر آن، زود خالي شدن گاز و بروز مشكل در آن خواهد شد. اين عوامل منجر به كاهش اعتماد افراد نسبت به شما شده و تاثير منفي بر كار شما خواهد داشت.

عامل سوم: تبليغات

تبليغات يكي از عوامل مهم در هر شغلي مي باشد. براي موفقيت در اين شغل نيز به تبليغات توجه داشته و سعي كنيد بهترين نوع آن را براي معرفي خود به ديگران پيش بگيريد. به طور مثال مي توانيد در شبكه هاي اجتماعي مانند تلگرام و اينستاگرام تبليغ كنيد يا در سايت شيپور و ديوار آگهي ثبت كنيد. مي توانيد در سايت هايي مانند استاد كار و آچاره ثبت نام كرده و با معرفي خود به جذب مشتري بپردازيد.

عامل چهارم: ارتباطات

از ديگر عوامل مهم براي جذب مشتري و درآمدزايي در اين شغل دامنه ارتباطات است. هر چه ارتباطات بيشتري داشته باشيد بدون شك تعداد مشتريان افزايش خواهد يافت. مي توانيد با ديگر مشاغل فني مانند تعميركاران و نصابان پكيج ديواري، نصاب سيستم اعلام حريق، برقكار ساختمان، نصاب دزدگير ساختمان و غيره ارتباط بگيريد. همچنين با مديران ساختمان، مديران پروژه هاي ساختماني، مهندسان معمار، مهندسان عمران و غيره تعامل داشته باشيد.

درآمد نصاب كولر گازي

همانطور كه اشاره شد بازاركار نصب كولر گازي روز به روز در حال رونق مي باشد. در رابطه با ميزان درآمد نصاب كولر گازي بايد بگوييم كه ميزان درآمد متاثر از عوامل گوناگوني بوده كه در بالا به آنها اشاره شد. در صورتي كه موارد ذكر شده در قسمت قبل را رعايت كرده باشيد مي توانيد به درآمد متوسط 10 تا 15 ميليون در ماه برسيد كه اين درآمد با گرم شدن هوا بيشتر خواهد شد.

41

آشنايي با بازار كار تعميرات كولر گازي

تعمير كولر گازي از جمله مشاغلي است كه به دليل بالا رفتن تقاضا براي نصب كولر گازي از بازار كار خوبي برخوردار است. همچنين با افزايش قيمت كولر گازي افراد هنگام بروز مشكل در كولر ترجيح مي دهند به جاي تعويض به تعمير كولر گازي بپردازند كه همه اين عوامل نشان مي دهد كه بازار كار تعميرات كولر گازي رونق بيشتري خواهد گرفت. براي آنكه تعميركار حرفه اي كولر گازي شويد مي بايست توانايي و مهارت لازم در عيب يابي و تعمير انواع مشكلات در كولر گازي را داشته باشيد.

از آن جايي كه كار تعميرات كولر گازي كاملا تخصصي بوده و نيازمند دانش و مهارت بالايي مي باشد، توصيه مي كنيم پيش از ورود به اين شغل حتما دوره هاي آموزش تعميرات كولر گازي را سپري كنيد. در اين دوره ها به صورت كاملا تخصصي و عملي آموزش تعميرات انواع مشكلات در كولر گازي به شما آموزش داده خواهد شد. با گذراندن اين دوره ها به تعميركار حرفه اي كولر گازي تبديل شده و مي توانيد با ارسال رزومه براي نمايندگي هاي كولر گازي به استخدام آن ها در آييد. يا به صورت شخصي با رعايت مواردي كه در بخش پيشين به بررسي آن ها پرداختيم به درآمدزايي بپردازيد.

درآمد تعميرات كولر گازي

درآمد تعميرات كولر گازي وابسته به عوامل گوناگوني از جمله دانش و مهارت تعميركار، ميزان تبليغات، كيفيت انجام كار، محل قرار گرفتن مغازه و غيره مي باشد. اما بايد گفت مهم ترين عامل تاثير گذار براي موفقيت و درآمدزايي در اين شغل و بازار كار نصب و تعميرات كولر گازي داشتن مهارت و تخصص ويژه در تعميرات كولر گازي است. زيرا در صورتي كه از مهارت بالايي برخوردار بوده و كاري بدون عيب و نقص به مشتريان ارائه دهيد خود به خود مشتريان براي شما به تبليغ كرده و اين باعث افزايش مشتري و درآمد شما خواهد شد.

به طور متوسط مي توان گفت درآمد تعميركار حرفه اي كولر گازي مي تواند حدود 7 تا 15 ميليون در ماه باشد كه در فصل گرما اين درآمد بيشتر خواهد شد.

آموزش تابلو برق در آموزشگاه فنون برق

آموزش تابلو برق از ديگر دوره هاي مهم و پرطرفدار در بخش برق و الكترونيك اين آموزشگاه است. از آنجايي كه تابلوهاي برق نقش بسيار مهم و كليدي در ساختمان ها دارند و خراب شدن در آنها مشكلات بسياري را به وجود خواهد آورد. همچنين تخصصي بودن كار طراحي و تعمير تابلو هاي برق، اين رشته بازار كار خوب و درآمدزايي را براي متخصصان حرفه اي تابلو برق به همراه مي آورد.

براي موفقيت در اين شغل كافيست در دوره هاي تابلو برق آموزشگاه فنون برق ثبت نام كنيد. اين دوره ها به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي شما را با طراحي، ساخت و مونتاژ تابلوهاي برق آشنا مي كند. از آنجايي كه دوره هاي برگزار شده در اين مركز به صورت كاملا عملي و پروژه محور برگزار مي شود پس از گذراندن اين دوره به راحتي مي توانيد وارد بازار كار شده و به درآمدزايي بپردازيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره آموزشگاه فنون برق به سايت فنون برق به آدرس www.fonoonbargh.com مراجعه كرده يا با شماره 02155576476 تماس بگيريد

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۶:۱۹ ] [ راد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی