آموزش حرفه اي تعميرات
آموزش هاي كاربردي جهت تعميرات برق و الكترونيك
نويسندگان
لينک دوستان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---

از آنجايي كه امروزه خودرو يكي از نيازهاي مهم زندگي هر فردي به شمار مي رود، به دنبال آن نياز به مشاغلي مانند تعميركاران ايسيو خودرو، تعميركاران برق خودرو، نصب دزدگير خودرو، نصب ضبط و باند و غيره افزايش خواهد يافت. خوشبختانه اين مشاغل نياز به هيچ گونه مدرك دانشگاهي ندارند و تنها كافيست در دوره هاي آموزشي مرتبط با آنها ثبت نام كرده و پس از پايان دوره مي توانيد به راحتي وارد بازار كار شويد و كسب درآمد كنيد. در ادامه به معرفي بهترين مشاغل مرتبط با خودرو و بهترين آموزشگاه براي گذراندن دوره هاي آموزشي مرتبط با آنها خواهيم پرداخت.

تعميرات ايسيو خودرو

تعميرات ايسيو يكي از بهترين مشاغل مرتبط با خودرو مي باشد كه خوشبختانه از امنيت شغلي بسيار بالايي بهره مند مي باشد و هنوز بازار كار آنها اشباع نشده است. امروزه ايسيو يكي از مهم ترين قطعات خودرو مي باشد كه همانند مغز انسان بسياري از فرايندها در خودرو را كنترل مي كند. بنابراين خراب شدن آن مشكلات بسياري را براي خودرو ايجاد مي كند و افراد هنگام بروز مشكل در آن به دنبال تعميركاراني حرفه اي بوده تا مشكل را شناسايي و آن را رفع نمايند. همچنين با توجه به كم بودن تعداد تعميركاران ايسيو به نسبت افزايش خودروها، اين رشته از بازار كار بسيار پر رونقي برخوردار مي باشد.

براي ورود و موفقيت در بازاركار تعميرات ايسيو مي بايست تخصص و مهارت لازم در تعمير ايسيو انواع خودروهاي داخلي و خارجي را به دست آوريد و بهترين راه براي رسيدن به اين مهارت شركت در دوره هاي تخصصي آموزش تعميرات ECU در آموزشگاهي معتبر مي باشد. زيرا در اين دوره ها آموزش تعمير ايسيو در انواع خودروها مانند پرايد، پژو 206، پژو 405، سمند، تيبا، ال نود، كيا، تويوتا و غيره آموزش داده مي شود و شما در محيطي شبيه به محيط واقعي كار با ايسيو اين خودروها كار كرده و بدين ترتيب پس از پايان دوره به راحتي مي توانيد وارد بازار كار شويد.

برق خودرو

برق خودرو يكي از كاربردي ترين بخش هاي خودرو است كه بروز مشكل در آن منجر به خوب كار نكردن و از كار افتادن بخش هاي مختلفي از خودرو شده و افراد هنگام بروز مشكل در برق خودرو سريعا به دنبال رفع آن بوده و در جستجو تعميركاري ماهر مي باشند. بنابراين مي توان گفت شغل برق خودرو از جمله بهترين مشاغل مرتبط با خودرو است كه همواره از بازار كاري خوب و درآمدزايي برخوردار است و مشتريان بسياري را دارد.

البته بايد گفت شرط لازم براي موفقيت در اين بازار كار داشتن تخصص و مهارت لازم مي باشد.  براي افزايش مزيت رقابتي در اين رشته، مي توانيد در دوره هاي آموزش برق خودرو  شركت كنيد و با اين كار از رقباي خود فاصله زيادي بگيريد. زيرا در اين دوره ها تمام مشكلات مربوط به برق خودرو و ارورهاي مربوطه بررسي مي شود.

نصب ضبط و باند خودرو

از ديگر مشاغل مرتبط با خودرو كه از رونق بسياري برخوردار است نصب ضبط و باند بر روي خودرو مي باشد. همانطور كه مي دانيد خودروها هنگام تحويل از كارخانه داراي ضبطي معمولي بوده و به همين علت بسياري از افراد به خصوص جوانان كه بيشتر سرنشيان خودروها نيز آنها هستند، درصدد تعويض ضبط و بهبود آن هستند. بنابراين نصب ضبط و باند خودرو نيز همواره از بازار كار خوبي برخوردار است.

براي موفقيت در اين شغل شما مي بايست مهارت و توانايي لازم در نصب انواع سيستم هاي صوتي بر روي خودرو، نصب انواع باند بر روي خودرو، نصب آمپلي فاير، تنظيم حرفه اي سيستم صوتي ماشين، نصب ساب باكس در صندوق خودرو و بسياري از مهارت هاي ديگر را داشته باشند كه با شركت در دوره هاي تخصصي نصب ضبط و باند مي توانيد به اين مهارت دست يابيد.

نصب دزدگير خودرو

نصب دزدگير بر روي خودرو نيز امروزه با توجه به افزايش آمار سرقت خودرو از بازار كار خوبي برخوردار مي باشد. و بايد گفت تقريبا تمامي خودروها پس از تحويل از كارخانه مجهز به دزدگير مي شوند و اين نشان از بازار كار خوب و پردرآمد اين شغل مي باشد. ورود به اين شغل آسان و كم هزينه است، تنها كافيست مهارت لازم در نصب دزدگير و سيم كشي هاي مربوط به آن را به دست آوريد. كه با شركت در دوره هاي نصب دزدگير به سادگي مي توانيد به تمامي اين مهارت ها در مدت زماني كوتاه و با پرداخت هزينه اي ناچيز دست يابيد.

در اين دوره ها نحوه سيم كشي دزدگير، نصب صحيح آژير، نصب GPS و رهياب روي انواع ماشين مانند پرايد، پژو 206 ، پژو  405، سمند، تيبا و ساير خودرو ها آموزش داده مي شود. با گذراندن اين دوره ها در مدت زمان كوتاهي به متخصص حرفه اي تبديل شده و درآمدزايي خواهيد كرد.

بهترين آموزشگاه برگزار كننده دوره هاي مرتبط با خودرو كدام است؟

يكي از مهم ترين موضوعات براي موفقيت در اين مشاغل شركت در دوره هاي آموزشي مرتبط در آموزشگاهي معتبر است. امروزه آموزشگاه هاي متعددي دوره هاي مرتبط با خودرو را برگزار مي نمايند اما در بسياري از آنها كارآموز پس از پايان دوره مهارتي ياد نگرفته و نمي تواند در دنياي واقعي كار به فعاليت بپردازد.

بنابراين دقت داشته باشيد كه آموزشگاهي را انتخاب نماييد كه به صورت كاملا كاربردي و عملي و زير نظر اساتيد با تجربه و متخصص به آموزش مهارت هاي فوق بپردازد و در پايان دوره مدرك معتبر فني حرفه اي به شما ارائه دهد.

با بررسي هاي صورت گرفته بر روي آموزشگاه هاي فعال در اين زمينه به اين نتيجه رسيديم كه آموزشگاه فنون برق يكي از بهترين آموزشگاه ها در اين زمينه است كه به صورت تخصصي و با رعايت موارد ذكر شده به برگزاري دوره هاي مرتبط با خودرو مي پردازد، اين آموزشگاه علاوه بر دوره هاي مرتبط با خودرو دوره هاي متعدد ديگري را برگزار مي نمايد، از جمله پرطرفدارترين دوره هاي اين آموزشگاه عبارتند از:

آموزشگاه فنون برق براي ثبت نام كليه علاقه مندان به دوره هاي فوق، تدابير مختلفي را در نظر گرفته است از جمله اين تدابير عبارتند از در نظر گرفتن خوابگاه براي كارآموزان شهرستاني، همچنين برگزاري دوره در ساعات منعطف متناسب با برنامه كارآموزان.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره  اين آموزشگاه مي توانيد به سايت فنون برق به آدرس www.fonoonbargh.com  مراجعه كنيد يا براي دريافت مشاوره رايگان با شماره 02166576476 تماس بگيريد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۳۶:۵۹ ] [ راد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی