آموزش حرفه اي تعميرات
آموزش هاي كاربردي جهت تعميرات برق و الكترونيك
نويسندگان
لينک دوستان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---

با توجه به رشد و رونق بخش هاي توليدي و صنعتي و كارخانجات در سطح كشور، يادگيري پي ال سي به يكي از موضوعات مهم و حائز اهميت در اين زمينه تبديل شده است. لازم به ذكر است كه تجهيزات كنترل كننده و مديريت فرآيندهاي توليدي و صنعتي نظير كنترل سيستم هاي تهويه، چراغ ها و موتورهاي يك كارخانه، معنا و مفهوم پي ال سي (PLC) را به ذهن متبادر مي سازد.

در اين زمينه بايد خاطر نشان نمود كه پي ال سي از به هم پيوستن ماژول و قطعات متعددي ساخته مي گردد. در مراكز صنعتي و كارخانجات به دليل استفاده از تجهيزات الكترونيكي گسترده، رله ها، سيم ها، اتصالات و كابل هاي مختلف، نياز به پي ال سي بيش از هر بخش ديگري احساس مي شود. از آنجايي نصب، برنامه ريزي و مديريت تابلوهاي plc امري تخصصي مي باشد، بنابراين آموزش plc يكي از مهم ترين آموزش هايي است كه با فراگيري آن مي توان آينده كاري عالي را رقم زد.

اما سوالي كه مطرح مي شود اين است كه يادگيري plc را از كجا شروع كنيم؟ در ادامه متن به پاسخ اين سوال خواهيم پرداخت با ما همراه باشيد.

بهترين شيوه آموزش و يادگيري پي ال سي

به طور كلي، يادگيري پي ال سي و افزايش مهارت ها و توانايي لازم و كافي از طرق مختلفي صورت مي پذيرد. شما مي توانيد از طريق كارآموزي نزد plc كار متخصص مهارت هاي اين شغل را فراگيريد. اين روش نياز به زمان طولاني 6 تا 12ماه دارد ضمن اينكه در اين روش شما به صورت تخصصي و حرفه اي با كليه مباحث مربوط به پي ال سي آشنا نخواهيد شد.

روش ديگر براي يادگيري مهارت هاي لازم براي ورود به بازار كار plc شركت در دوره هاي كلاس آموزش plc آن هم در آموزشگاهي معتبر و حرفه اي مي باشد. با توجه به تخصصي محور بودن آموزش پي ال سي، شركت در دوره هاي تخصصي و حرفه اي در اين زمينه از راهكارهاي بهينه و مثمر ثمر تلقي مي گردد. از سوي ديگر، شركت در جلسات حضوري به علت فراهم آوردن بستر مناسب براي كار با پي ال سي و انجام تمرين هاي عملي، در افزايش توانايي و مهارت هاي كارآموز بسيار كمك كننده مي باشد.

بر اين اساس، يادگيري پي ال سي بايد به صورت تلفيقي از روش هاي علمي و عملي صورت گيرد. بنابراين شركت در دوره هاي تخصصي و علمي از بهترين و بهينه ترين روش ها براي فراگيري پي ال سي به شمار مي رود.

بهترين آموزشگاه plc در تهران كدام است؟

امروزه آموزشگاه هاي متعددي دوره هاي آموزش پي ال سي را برگزار مي نمايند. بهترين آموزشگاه پي ال سي آموزشگاهي است كه ضمن آموزشگاه علمي و تخصصي به آموزش عملي و پروژه محور بپردازد و كارآموزان را از طريق شركت در پروژه هاي عملي آماده ورود به بازار كار نمايد.

آموزشگاه فني پارس تهران يكي از بهترين آموزشگاه هاي فني در اين حوزه است كه كارآموزان ميتوانند با حضور در اين دوره ها علاوه بر افزايش دانش، مهارت و تخصص خود، از شانس بالايي براي وارد شدن به حوزه كسب و كار برخوردار شوند.

اين آموزشگاه به آموزش صفر تا صد مباحث پي ال سي در كارگاه هاي مجهز و تخصصي مي پردازد. در اين كارگاه ها، متقاضيان به انجام تمرين هاي عملي و تخصصي تحت نظر اساتيد باتجربه و كارآزموده مبادرت مي ورزند. همچنين اين آموزشگاه پس از اتمام دوره تخصصي مدرك و گواهينامه معتبر به كارآموزان ارائه مي دهد.

آموزشگاه فني پارس علاوه بر دوره فوق دوره هاي متعدد ديگري را برگزار مي نمايد. در ادامه به معرفي مختصر برخي از ديگر دوره هاي اين آموزشگاه مي پردازيم.

آموزش برق ساختمان در آموزشگاه فني پارس

آموزش برق ساختمان يكي از دوره هاي بسيار پرطرفدار اين آموزشگاه است كه همواره از بازار كار عالي و درآمدزايي برخوردار مي باشد. اين دوره آموزشي مناسب براي علاقه مندان به برق كشي ساختمان و نصب سيستم هاي امنيتي و رفاهي و برقكاران ساختماني كه قصد دارند در شغل خود حرفه اي شوند مي باشد.

آموزشگاه فني پارس دوره فوق را به صورت كاملا تخصصي و پروژه محور برگزار كرده و طي دوره به آموزش صفر تا صد سيم كشي برق ساختمان، آموزش نصب دزدگير اماكن، آموزش نصب دوربين مدار بسته، آيفون تصويري، سيستم اعلام حريق و غيره مي پردازد.

كارآموزان پس از پايان يافتن اين دوره به دليل پروژه محور و عملي بودن دوره فوق به راحتي و بدون استرس وارد بازار كار شده و به كسب درآمد مي پردازند.

آموزش هوشمند سازي ساختمان در آموزشگاه فني پارس

آموزش هوشمند سازي ساختمان يكي از ديگر دوره هاي بسيار تخصصي در اين آموزشگاه است. همانطور كه مي دانيد امروزه تقاضا براي نصب سيستم هاي هوشمند در منازل و ساختمان هاي گوناگون اداري، تجاري و غيره افزايش يافته است. به دليل تخصصي بودن نصب سيستم هاي هوشمند سازي و جديد بودن آن بازار كار اين شغل اشباع نشده و تعداد متخصصان اين حرفه اندك مي باشد.

با شركت در دوره هوشمند سازي ساختمان آموزشگاه فني پارس در مدت زمان كوتاهي مي توانيد كليه مهارت هاي مورد نياز براي موفقيت در اين شغل را كسب كرده و پس از پايان دوره وارد بازار كار شويد.

آموزش صفر تا صد برق صنعتي ، آموزش ساخت تابلو روان فول كالر، دوره سيم پيچي، آموزش نصب و تعميرات كولر گازي و پكيج ديواري، آموزش تعميرات لوازم خانگي، آموزش برق صنعتي برخي از ديگر دوره هاي پرطرفدار مجتمع فني پارس مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر درباره دوره هاي اين آموزشگاه مي توانيد به سايت فني پارس به آدرس https://amoozeshgahfanni.com/ مراجعه نماييد يا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس حاصل نماييد.

 

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۵۳:۱۷ ] [ راد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی