آموزش حرفه اي تعميرات
آموزش هاي كاربردي جهت تعميرات برق و الكترونيك
نويسندگان
لينک دوستان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---

همانطور كه مي دانيد امروزه مشاغل فني مانند تعميرات بردهاي الكترونيكي، نصب پكيج ديواري، تعميرات موبايل، تعميرات لوازم خانگي و غيره در كشور از بازار كار عالي و پردرآمدي برخوردار مي باشند. در صورتي كه قصد دريافت مدرك فني و حرفه اي جهت ورود به مشاغل پردرآمد فني را داريد و مي خواهيد متخصصي حرفه اي شده و وارد بازار كار مشاغل فني شويد و به دنبال بهترين آموزشگاه فني در كشور هستيد توصيه مي كنيم اين مقاله را تا انتها بخوانيد.

v1

آموزشگاه فني از جمله مراكزي به شمار مي رود كه براي جهت دهي به كارآفرينان و افرادي كه داراي استعداد كاري هستند تاسيس شده است و فعاليت هاي اقتصادي كشور را تا حد بسيار زيادي افزايش مي دهد. اين آموزشگاه ها با برگزاري دوره هاي آموزشي مانند دوره نصب پكيج ديواري، آموزش تعميرات موبايل، آموزش تعمير بردهاي الكترونيكي و غيره كارآموزان را به متخصصاني حرفه اي تبديل كرده و آنها را آماده ورود به بازار كار مي نمايند.

از آنجايي كه مسئله بيكاري يكي از مهمترين موضوعات درون كشور مي باشد بايد به دنبال راه حل هايي براي رفع اين مشكل بود. شما با انتخاب بهترين آموزشگاه فني در كشور مي توانيد دغدغه بيكاري خود را از بين ببريد و در حوزه مورد علاقه خود مشغول به كار شويد.

ويژگي هاي بهترين آموزشگاه فني در كشور :

براي انتخاب آموزشگاه جهت گذراندن دوره هاي فني مي بايست ويژگي هاي آموزشگاه ها را بررسي و با يكديگر مقايسه و از ميان آنها بهترين آموزشگاه را انتخاب نمود.  برخي از مهمترين ويژگي هاي كه بايد با آنها آشنايي داشته باشيد عبارت اند از :

v2

1. دوره هاي آموزشي متنوع :

اينكه هر فردي علاقه دارد در حوزه خاصي مشغول به فعاليت شود يكي از واقعيت هايي است كه بدون شك همه شما از آن اطلاع داريد. بنابراين زماني كه به دنبال بهترين آموزشگاه فني براي گذراندن دوره هاي فني هستيد بهتر است به اين ويژگي آموزش دقت بسيار زيادي داشته باشيد.

برخي از آموزشگاه ها بسيار گسترده مي باشند و شما هر دوره آموزشي را در آنها مي توانيد مشاهده كنيد، اين دسته از آموزشگاه ها اعتبار و تخصص بسيار زيادي دارند و به همين دليل افراد زيادي براي يادگيري به اين آموزشگاه ها مراجعه مي كنند.

2. توانايي استاد :

از ديگر ويژگي هايي كه بايد هنگام انتخاب آموزشگاه فني به آن دقت داشته باشيد توانايي و تجربه اساتيد آموزشگاه مي باشد. بنابراين بررسي كنيد كه اساتيد آموزشگاه از مهارت كافي برخوردار باشند، متاسفانه برخي از اساتيد تجربه كافي را نداشته و تنها به صورت آكادميك مي توانند مطالب آموزشي را آموزش دهند. هميشه به دنبال بهترين و با تجربه ترين اساتيدي باشيد كه در حوزه فعاليت خود بي نظير هستند.

v3

3. مجهز بودن كلاس ها :

يكي از مهمترين ويژگي هايي كه شما زمان انتخاب آموزشگاه براي گذراندن دوره هاي فني بايد در نظر داشته باشيد مجهز بودن كلاس ها مي باشد. به عنوان مثال اگر شما در آموزشگاه فني مي خواهيد دوره هاي يادگيري برق را بگذرانيد بايد دقت داشته باشيد كه آموزشگاه كلاس هايي مجهز شده به سيستم هاي برقي داشته باشد. اينكه كلاس ها به وسايل مربوطه مجهز باشد موجب مي گردد كه شما سريعتر آموزش هاي لازم را دريافت كنيد و بتوانيد در زمينه كاري خود موفقيت بسيار زيادي به دست آوريد. بنابراين پيش از اينكه آموزشگاه مورد نظر خود را انتخاب كنيد بهتر است به مجهز بودن كلاس هاي آن توجه داشته باشيد.

4. مجوزهاي تاييد شده آموزشگاه :

از ديگر ويژگي هاي بسيار مهمي كه بايد مورد توجه قرار گيرد اين است كه آموزشگاه مجوزهاي مربوطه را از سازمان هاي مشخص شده دريافت كند. زماني كه آموزشگاه مورد نظر تمامي مجوزها را داشته باشد بدون شك بهترين اساتيد و مربي ها را براي آموزش دعوت به همكاري مي نمايد و سعي مي كند تمامي استانداردها و قوانيني را كه يك آموزشگاه فني بايد داشته باشد را به اجرا درآورد.

شما زماني كه مي خواهيد آموزشگاه مورد نظر خود را انتخاب كنيد بهتر است به خوبي اين ويژگي مهم آن را مورد بررسي قرار دهيد تا بهترين و مناسب ترين انتخاب را داشته باشيد. شما مي تواني از طريق سايت هاي اينترنتي آموزشگاه مورد نظر خود را انتخاب كنيد و مجوزهاي تاييد شده آموزشگاه را به خوبي مورد بررسي قرار دهيد.

5. نظرات مثبت كاربران آموزشگاه :

مي توانيد از طريق نظرات كاربران آموزشگاه در مورد بهترين بودن آن اطمينان كافي به دست آوريد. برخي از آموزشگاه ها كه كاربران زيادي داشته باشند بدون شك در نوع خود حتما بي نظير هستند. شما مي توانيد از كاربراني كه در آموزشگاه حضور داشته و در دوره هاي آن ثبت نام كرده اند در مورد اساتيد و كيفيت دوره پرس و جو كنيد تا در مورد انتخاب اين آموزشگاه اطمينان بيشتري به دست آوريد.

v4

معرفي بهترين آموزشگاه فني در كشور

آموزشگاه فني برق از بهترين آموزشگاه هاي فني در كشور است كه به صورت كاملا تخصصي و عملي در كارگاه هاي كاملا مجهز دوره هاي متعددي را در زمينه برق و الكترونيك برگزار كرده و همه ساله بيش از 2500 كارآموز را وارد بازار كار مشاغل فني مي نمايد.

برخي از مهم ترين ويژگي هاي اين آموزشگاه عبارتند از:

  • داراي مجوز از سازمان فني و حرفه اي
  • آموزش كاملا عملي
  • برگزاري دوره زيرنظر اساتيد متخصص و با تجربه
  • برگزاري دوره در كارگاه هاي مجهز
  • تجديد دوره در صورت عدم يادگيري
  • خوابگاه براي هنرجويان
  • پشتيباني نامحدود
  • برگزاري كلاس هاي آخر هفته
  • تضمين بازگشت وجه
  • دسترسي آسان به وسايل حمل و نقليه

اين آموزشگاه دوره هاي متعددي را در زمينه برق و الكترونيك برگزار مي نمايد. برخي از مهم ترين دوره هاي اين آموزشگاه كه از بازار كار و درآمد خوبي برخوردار بوده و هر ماه كارآموزان بسياري در آن ثبت نام مي نمايند عبارتند از:

  • آموزش تعميرات ايسيو خودرو
  • آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي
  • آموزش پي ال سي
  • آموزش نصب پكيج ديواري
  • آموزش برق صنعتي
  • آموزش نصب دزدگير اماكن
  • آموزش هوشمند سازي ساختمان
  • آموزش تعميرات لپ تاپ
  • و غيره

v5

آموزش تعميرات ايسيو خودرو

آموزش تعمير اي سي يو خودرو يكي از دوره هاي آموزشي پرطرفدار اين آموزشگاه مي باشد و متخصصان اين رشته از بازار كار و درآمد خوبي برخوردار مي باشند. آموزشگاه فني برق در اين دوره آموزشي صفر تا صد مباحث مربوط به عيب يابي و تعميرات ايسيو انواع خودروها را آموزش داده و كارآموزان را در مدت زماني كوتاه به متخصصي حرفه اي تبديل مي نمايند.

v6

آموزش برق صنعتي

از ديگر دوره هاي بسيار پرطرفدار اين آموزشگاه كه بازار كاري بسيار عالي و درآمدزا داشته و كارآموزان بسياري در آن ثبت نام مي نمايند دوره برق صنعتي مي باشد. همانطور كه مي دانيد امروزه برق صنعتي نقش مهمي در انواع مراكز صنعتي، تجاري، اداري و غيره داشته و به همين بازاكار آن بسيار عالي مي باشد.

با توجه به بازار كار عالي اين رشته آموزشگاه فني برق اين دوره آموزشي را به صورت كاملا عملي و تخصصي برگزار كرده و كارآموزان بسياري را براي ورود به بازار كار برق صنعتي تربيت مي نمايد.

آموزش نصب دزدگير اماكن

دوره دزدگير اماكن نيز از ديگر دوره هاي آموزشي اين مركز مي باشد. در اين دوره آموزشي به صورت كاملا عملي و علمي كليه مراحل نصب دزدگير اماكن و نكات لازم براي نصب صحيح آن آموزش داده مي شود.

با گذراندن اين دوره آموزشي در مدت زمان كوتاهي مي توانيد به يك نصاب حرفه اي دزدگير تبديل شده و از درآمد بالايي برخوردار شويد.

آموزش برق ساختمان، آموزش نصب دوربين مدار بسته، آموزش هوشمند سازي، آموزش تعميرات لپ تاپ بخش كوچكي از ديگر دوره هاي اين آموزشگاه مي باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره هاي مجتمع فني برق و همچنين ثبت نام در آنها مي توانيد به وب سايت اين مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده يا با شماره 02166121029 تماس حاصل نماييد.

آدرس آموزشگاه فني برق: تهران، ميدان انقلاب، خيابان كارگر شمالي، بعد از چهار راه فرصت شيرازي نبش كوچه مستعلي، پلاك 2، طبقه اول

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۱:۵۵ ] [ راد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی