آموزش حرفه اي تعميرات
آموزش هاي كاربردي جهت تعميرات برق و الكترونيك
نويسندگان
لينک دوستان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---

سرويس Find My iPhone (فايند ماي آيفون) يك سرويس رايگان كمپاني اپل است كه به وسيله سيستم ICLOUD  كار مي كند. اين مبحث به طوز تخصصي در دوره آموزش تعميرات موبايل گفته مي شود.

سرويس FIND MY IPHONE چه امكاناتي دارد؟

امكانات مختلف سرويس FIND MY IPHONE  عبارتند از:

  • اجراي پيام و يا زنگ هشدار بر روي گوشي
  • قفل كردن گوشي
  • حذف كردن اطلاعات روي گوشي در زمان به سرقت بردن گوشي
  • علاوه بر اين امكانات مي توانيد با استفاده از اين سرويس در صورتي كه آيفون، آيپد و يا مك شما دزديده شده باشد، استفاده از دستگاه به وسيله سارق را غير ممكن نماييد.

چگونه FIND MY IPHONE را بر روي گوشي آيفون و آپد فعال كنيم؟

به منظور فعال كردن FIND MY IPHONE بر روي گوشي آيفون و يا آپد يكي از موضوعاتي است كه تعمير كار موبايل مي بايست با آن آشنا باشد. با توجه به اهميت اين موضوع در ادامه به آموزش فعال كردن فايند ماي آيفون مي پردازيم.

  • ۱. وارد قسمت Settings موبايل خود شويد.
  • ۲. بر روي  گزينه ICLOUD  كليك نماييد.
  • ۳. سپس بر روي گزينه  FIND MY IPHONE  كليك نماييد.
  • ۴. در آخر گزينهFIND MY IPHONE را فعال سازي كنيد.
فعال كردن FIND MY IPHONE

آموزش فعال كردن  FIND MY IPHONE در مك بوك اپل

به منظور فعال كردن فايند ماي آيفون براي مك بايد مراحل زير انجام شود.

۱. در ابتدا بر روي منوي اپل كه در سمت چپ و بالاي گوشي قرار دارد كليك كنيد.

۲. سپس System Preferences را انتخاب كنيد.

۳. وارد قسمت ICLOUD  شويد.

۴. وارد تنظيمات شويد و تيك گزينه Find My Mac را بزنيد. رد يابي آيفون به وسيله سرويس FIND MY IPHONE  كار پيچيده اي نيست. گم شدن و يا به سرقت رفتن گوشي هاي آيفون از يكي از تلخ ترين اتفاقاتي است كه ممكن است براي بسياري از افراد رخ دهد. براي استفاده از سرويس FIND MY IPHONE  و رديابي آيفون بايد شرايط ويژه اي در گوشي برقرار باشد.

در وهله اول بايد سرويس FIND MY IPHONE را در آيفون خود فعال كنيد. براي استفاده از اين قابليت ابتدا به بخش تنظيمات و يا SettinG  دستگاه برويد و ICLOUD را فعال كنيد. در اين بخش گزينه اي به نام  FIND MY IPHONE  وجود دارد كه جهت استفاده از امكانات اين قسمت بايد فعال شود.

دومين مرحله براي رديابي گوشي آيفون اتصال به اينترنت مي باشد. اگر گوشي شما به شبكه اينترنت متصل باشد احتمال رديابي و مشاهده كردن موقعيت مكاني گوشي را پيدا مي كنيد. سومين مرحله مربوط به روشن بودن گوشي و قابليت GPS مي باشد.

حتما بخوانيد:آموزش ساخت APPLE ID 

رديابي گوشي با  FIND MY IPHONE

اگر گوشي شما به هنگام گم شدن و يا به سرقت رفتن خاموش باشد تنها راهكاري كه براي پيدا كردن گوشي وجود دارد سرويس FIND MY IPHONE مي باشد. در صورتي كه اين گزينه روي گوشي آيفون فعال باشد و دستگاه به شبكه اينترنت متصل باشد مراحل امنيتي كه بايد انجام شود شامل موارد زير مي باشد.

۱. اپليكيشن FIND MY IPHONE را در يك آيپد و يا آيفون ديگر نصب و اجرا كنيد.

۲. با وارد كردن مشخصات وارد صفحه اي مي شويد كه موقعيت مكاني گوشي را در نقشه نشان مي دهد

۳. دراين سرويس گزينه اي با نام Lost Mode وجود دارد. اگر تصور مي كنيد كه گوشي شما گم شده و كسي آن را پيدا كرده است كه مي خواهد آن را به شما باز گرداند از قابليت Lost Mode استفاده كنيد. به وسيله اين گزينه مي توانيد از راه دور با استفاده از يك رمز عبور گوشي خود را قفل كنيد و يا بر روي صفحه نمايش گوشي پيام متني و حاوي شماره تماس را به نمايش بگذاريد.

از اين طريق به راحتي مي توانيد گوشي خود را پس بگيريد. در صورتي كه احساس مي كنيد گوشي شما به سرقت رفته و شانس پيدا كردن آن را نداريد با استفاده از گزينه  Erase My Device  اطلاعات خود را از حافظه آيفون پاك كنيد

بك آپ گرفتن از  IPHONE

براي بك آپ گرفتن از iphone دو راه اصلي وجود دارد. اولين راه استفاده ITunes مي باشد. به منظور انجام اين كار دستگاه خود را به كامپيوتر به وسيله كابل USB متصل كنيد. سپس نرم افزار ITunes را باز كرده و نام دستگاه خود را در منوي Devices در سمت چپ پنجره ITunes پيدا كنيد.

در بخش Summary كه با كليك كردن روي آيكون دستگاه به صورت پيش فرض به نمايش گذاشته مي شود بر روي دكمه Back Up Now كليك كنيد. با انجام اين مراحل شما يك پك آپ كامل از گوشي خود در كامپيوتر خواهيد داشت.

براي بك آپ گرفتن با استفاده از ICLOUD بايد به مسير >ICLOUD>Storage&Backups برويد. سپس با تپ كردن گزينه ICLOUD Backup را فعال نماييد. در اين صورت دستگاه شما با اتصال به wi-Fi به صورت خودكار از عكس هاي دوربين، اكانت ها و ايميل ها، تنظيمات و ديتاهاي دستگاه و اپليكيشن ها بك آپ مي گيرد.

مقاله اي كه خوانديد از دسته مقالات آموزش تعميرات موبايل از وبلاگ فنون برق بود. در صورتي كه تمايل داريد تعميرات موبايل را به صورت كامل فرا گيريد مي توانيد در دوره آموزش تعميرات موبايل آموزشگاه برق گستران شركت كنيد.

آموزش تعميرات برد، آموزش نصب دوربين مدار بسته، آموزش نصب كولر گازي، آموزش نصب پكيج از ديگر دوره هاي اين آموزشگاه است. 

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۳۶:۴۹ ] [ راد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی