آموزش حرفه اي تعميرات
آموزش هاي كاربردي جهت تعميرات برق و الكترونيك
نويسندگان
لينک دوستان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---

آموزشگاه برق گستران يكي از بهترين و بزرگترين آموزشگاه‌هاي فني حرفه اي در كشور است كه همه ساله بيش از 2500 كارآموز حرفه‌اي را وارد بازاركار كرده و با مشاوره‌هاي بازاريابي و پشتيباني نامحدود آنها را در راه كسب درآمد و موفقيت در مشاغل فني ياري مي رساند.

همانطور كه مي دانيد امروزه مسئله اشتغال و بيكاري يكي از مهم ترين مسائل جامعه بوده و بسياري از افراد با وجود كسب مدارك دانشگاهي جايگاه شغلي و درآمد مناسبي نداشته و تعداد بيشماري نيز بيكار هستند.

امروزه با توجه به نرخ استخدام پايين در شركت هاي دولتي و خصوصي مشاغل فني بازار كار بسيار عالي و پر رونقي داشته و مي توان گفت از بهترين مشاغل در تمام دنيا هستند. لازمه ورود و موفقيت در اين مشاغل كسب مهارت هاي تخصصي و لازم آن مي باشد. كه با شركت در دوره هاي فني مي توان به اين مهم دست يافت.

آموزشگاه برق گستران به عنوان مرجع آموزش برق و الكترونيك در كشور دوره هاي آموزشي فني متعددي را برگزار كرده و كارآموزان بسياري را روانه بازار كار مي نمايد. بنابراين در صورتي كه قصد ورود به مشاغل فني را داريد توصيه مي كنيم در دوره هاي اين آموزشگاه شركت نماييد.

در ادامه به معرفي برخي از پرطرفدارترين و پولسازترين دوره هاي اين آموزشگاه مي پردازيم.

پرطرفدارترين دوره هاي آموزشي آموزشگاه برق گستران

آموزشگاه برق گستران دوره هاي آموزشي متعددي را در زمينه هاي برق و الكترونيك برگزار كرده و كارآموزان بسياري را وارد بازار كار مي نمايد. برخي از پرطرفدارترين دوره هاي اين آموزشگاه عبارتند از:

  • آموزش تعميرات موبايل
  • آموزش تعميرات لوازم خانگي
  • آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي
  • آموزش تعميرات ايسيو خودرو
  • آموزش برق ساختمان
  • آموزش برق صنعتي
  • و غيره

3

آموزش تعميرات لوازم خانگي دوره اي با بازار كار و درآمد عالي

آموزش تعمير لوازم خانگي يكي از پرطرفدارترين دوره هاي آموزشي در آموزشگاه برق گستران است كه با توجه به بازار كار پردرآمد تعميرات لوازم خانگي كارآموزان بسياري در اين دوره ثبت نام كرده و خود را براي ورود موفق به شغل تعميرات لوازم خانگي آماده مي كنند.

در اين دوره آموزشي كارآموزان با صفر تا صد تعميرات لوازم خانگي آشنا مي شوند و پس از اتمام دوره به راحتي مي توانند انواع لوازم خانگي شامل انواع يخچال سايد، معمولي و فريز، لباسشويي، ظرفشويي، جاروبرقي، غذاساز، مخلوط كن، آبميوه گيري و غيره را عيب يابي و تعمير نمايند.

آموزشگاه برق گستران تمامي مطالب آموزشي دوره تعميرات لوازم خانگي را متناسب با نيازهاي بازار كار آموزش مي دهد و براي اين كار از اساتيد مخصص و حرفه اي تعميرات لوازم خانگي بهره گرفته است.

كليه آموزش ها در اين دوره در كارگاه هاي مجهز و به صورت عملي بوده و كارآموزان زيرنظر اساتيد متخصص كليه مطالب آموزشي را تمرين كرده و خود را براي ورود به بازار كار آماده مي نمايند. در پايان دوره نيز با دريافت مدرك معتبر فني حرفه اي وارد بازار كار شده و درآمدزايي داشته باشند.

41

آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي دوره اي تخصصي براي افراد حرفه اي

تعميرات بردهاي الكترونيكي يكي از تخصصي ترين مشاغل در دنياي فني است كه از بازار كار و درآمد بسياري خوبي برخوردار مي باشد.  به طور كلي مي توان گفت شغل تعميرات برد يكي از پولسازترين شغل هاي فني مي باشد كه لازمه و شرط موفقيت در آن داشتن مهارت و دانش تخصصي مي باشد.

همين بازار كار عالي دوره آموزش تعمير بردهاي الكترونيكي را به يكي از پرطرفدارترين دوره هاي فني تبديل كرده است كه كارآموزان بسياري در آن ثبت نام كرده و خود را براي ورود به بازار كار آماده مي كنند.

آموزشگاه برق گستران نيز با توجه به اهميت و بازار كار اين شغل دوره هاي تعميرات برد را به صورت كاملا تخصصي و عملي در كارگاه هاي مجهز و زير نظر اساتيد متخصص برگزار مي نمايد و كارآموزان را براي ورود به بازار كار آماده مي نمايد.

آموزش و تشريح كليه قطعات الكترونيكي،نحوه كاركرد و نحوه تشخيص و عيب يابي آنها روي برد هاي الكترونيكي، آموزش تعمير كليه ي بردها، آموزش نحوه كار با دستگاه هيتر و هويه و نحوه صحيح لحيم كاري و شناخت تجهيزات لازم جهت تعميرات برد، آموزش نحوه بلوك بندي كردن برد هاي مختلف بخشي از مطالب آموزشي در اين دوره مي باشد.

آموزش تعميرات ايسيو (ecu) خودرو دوره اي پولساز با بازار كار عالي

آموزش تعميرات ECU خودرو دوره بسيار محبوبي است كه طرفداران بسياري داشته و به دليل بازار كار عالي و درآمدزاي آن افراد بسياري در آن ثبت نام كرده و جذب بازار كار آن مي شوند. با توجه به انژكتوري شدن خودروهاي امروزي و نقش مهم ايسيو در اين خودروها، همچنين تخصصي بودن امر عيب يابي و تعميرات آن با ثبت نام در دوره هاي تعميرات ecu مي توانيد آينده شغلي خود را متحول ساخته و يك شغل پردرآمد و پولساز براي خود راه اندازي كنيد.

آموزش تعميرات اي سي يو خودرو از جمله آموزش هايي است كه با فراگيري آن از مراكز معتبر مي توانيد به صورت شخصي با راه اندازي مغازه يا از طريق استخدام در نمايندگي هاي خودرو يا تعميرگاه ها مشغول به كار شويد.

آموزشگاه برق گستران اين دوره آموزشي را به صورت كاملا حرفه اي برگزار كرده و كليه مهارت هاي لازم براي موفقيت در اين شغل را به شما آموزش مي دهد. در اين باره مي توان گفت تقريبا 90 درصد كارآموزان اين رشته وارد بازار كار شده و در حال حاضر از درآمد بالايي برخوردار مي باشند.

آموزش نصب كولر گازي، آموزش نصب پكيج ديواري، آموزش تعميرات كولر گازي و پكيج برخي از ديگر دوره هاي آموزشي در اين آموزشگاه است. 

شركت در دوره هاي آموزشي برق گستران چه مزايايي دارد؟

هدف اصلي آموزشگاه برق گستران از برگزاري دوره هاي برق و الكترونيك تربيت نيروي متخصص و حرفه اي جهت ورود به بازار كار مي باشد. در همين راستا اين آموزشگاه براي رسيدن به اين هدف خدمات گوناگوني را به كارآموزان ارائه مي دهد. برخي از مهم ترين خدمات اين مركز عبارتند از:

  • ارائه مدرك معتبر فني حرفه اي
  • مشاوره هاي بازاريابي و كسب و كار رايگان
  • تدارك خوابگاه
  • امكان بازآموزيي رايگان
  • پشتيباني نامحدود
  • برگزاري دوره در كارگاه مجهز
  • برگزاري دوره به صورت عملي
  • برگزاري كلاس متناسب با آخرين سرفصل هاي آموزشي
  • امكان تردد آسان به آموزشگاه

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره دوره هاي اين آموزشگاه و ثبت نام مي توانيد به سايت برق گستران به نشاني https://barghgostaran.com/ مراجعه نماييد. همچنين جهت دريافت مشاوره رايگان مي توانيد با شماره 02166597305 تماس بگيريد.

آدرس آموزشگاه: ميدان انقلاب – ابتداي خيابان كارگر شمالي –بين خيابان فرصت شيرازي و خيابان نصرت – نبش كوچه مستعلي – پلاك 2– طبقه اول – واحد 1

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۰۵:۳۷ ] [ راد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی